دشمنان آنفلوآنزا و سرماخوردگی

ویتامین ها، مواد معدنی، و آنتی اکیسدان ها چیزهایی هستند که بدن شما را قوی نگه می دارند و بدون آنها بدن انسان از توانایی کافی برای ایجاد سد دفاعی و مقابله با عفونت ها برخوردار نخواهد بود.

 به گزارش گروه وبگردی 20:30؛ آن چه مد نظر ماست تنها به میوه ها و سبزیجات محدود نمی شود و مواد غذایی از هر گروه غذایی باید مورد توجه قرار بگیرد. مواد غذایی که در ادامه به آنها اشاره می شود را در رژیم غذایی روزانه خود جای دهید تا بهترین سد دفاعی در برابر سرماخوردگی و آنفلوآنزا را ایجاد کنید.

ماهی

گوشت ماهی های چرب از جمله سالمون، تن و خال مخالی سرشار از اسیدهای چرب امگا-3 است. اسیدهای چرب امگا-3 ترکیباتی هستند که به کاهش التهاب مضر در بدن کمک می کنند. التهاب مزمن در عملکرد درست و مناسب سیستم ایمنی بدن انسان اختلال ایجاد می کند و این شرایط می تواند ابتلا به سرماخوردگی و آنفلوآنزا در کنار دیگر بیماری های جدی دیگر را موجب شود.

 

منبع: آرمان

انتهای پیام/

تبلیغات

تمامی مطالب این سایت توسط موتور جستجو هوشمند سایت جمع آوری میشوند و همه مطالب با درج منبع در سایت ثبت میشوند و ما هیچ مسئولیتی در قبال مطالب نداریم.

جستجو های اخبار روز

جدیدترین مطالب

پربیننده ترین اخبار